Ofte stillede spørgsmål

Bestilling

Send en email til shop@hergaardetgodt.dk hurtigt muligt, så opdaterer vi oplysningerne.

Det sker disse går i dit spam-filter. Skriv til shop@hergaardetgodt.dk, så sender vi en ny.

Desværre ikke. Når du har lagt din ordre, er det er ikke muligt for os at foretage ændringer.

Du bedes derfor annullere din ordre og lave en ny. For at annullere din ordre skal du skrive til os på shop@hergaardetgodt.dk

Skriv til os på shop@hergaardetgodt.dk. Angiv dit ordrenummer.

Forsendelse

Vi sender din ordre i løbet af 1-3 hverdage. Når din bestilling er pakket og klar til afsendelse, vil du modtage et track-and-trace nummer via e-mail fra vores fragtselskab. Der kan gå op til 24 timer fra du modtager dit track and trace nummer til det er aktivt. Vent venligst med at kontakte os til der er gået mere end 24 timer fra du modtager emailen.

Når din ordre er pakket og er klar til forsendelse modtager du automatisk en e-mail med tracking fra vores fragtselskab. Bemærk venligst: Der kan desværre forekomme flere timers forsinkelser på tracking numre fra de er oprettet til at de er aktive.

Vi sender kun pakker med GLS til pakkeshops. Vi har ikke mulighed for at benytte andre fragtmetoder.

Desværre ikke. Vi sender kun via GLS. Vi tilbyder ikke personlig afhentning af pakker.

Du kan spore din pakke via linket i emailen du har modtaget. Der kan gå op til 24 timer fra du modtager dit track and trace nummer til det er aktivt.

Vi beklager meget, hvis du har modtaget en defekt vare. Alle varer bliver tjekket inden afsendelse.

Skulle det alligevel ske du har modtaget en defekt vare, vil vi bede dig sende billeder af defekten til shop@hergaardetgodt.dk, hvorefter vi vil vende tilbage til dig.

Send os en email på shop@hergaardetgodt.dk. Oplys ordrenummer samt detaljer om den forkerte vare. Vi vil bestræbe os på at erstatte varen. Hvis den ikke er på lager, vil du få tilbageført beløbet for den manglende vare.

Send os en email på shop@hergaardetgodt.dk. Oplys ordrenummer samt detaljer om hvilken vare der mangler. Så sørger vi for at bringe det i orden hurtigst muligt.

Returnering

Nej. Vi modtager kun pakker sendt direkte til vores adresse. Pakker som skal afhentes i pakkeshops o.lign. tager vi ikke imod. 

Alle returneringer skal sendes til nedenstående adresse. Vedlæg dit ordrenummer ved returnering. Du har mulighed for at købe returporto her https://retur.pakkelabels.dk/hergaardetgodt

Her Går Det Godt
C/O Svane
Åvej 20
8305 Samsø

Beskyt varen i en kasse eller plastikpose

Tape må ikke være sat direkte på produktet produktets emballage. Returner så vidt muligt varerne i original emballage. Det er dit ansvar at varen ikke lider skade under transport.

Vi forbeholder os ret til at afvise enhver returnering der ikke overholder de ovenfor anførte kriterier.

Pakkens ansvar ligger hos dig som køber, indtil den er modtaget på vores returadresse. Vi anbefaler derfor at du sørger for at din retursending har et tracking nummer så pakken kan spores.

Når din pakke er modtaget og blevet refunderet, vil du modtage en e-mail, der bekræfter refusionen til din konto. Tilbagebetaling sker til den konto, ordren blev afgivet fra.

Bemærk venligst, at det i nogle tilfælde kan tage op til 28 dage for transaktionen at blive gennemført fra banken og til at beløbet bliver vist på din konto. Kontakt evt. din bank for yderligere detaljer i forhold til frigivelse af beløbet.

Her Går Det Godt
C/O Svane
Åvej 20
8305 Samsø

Vi ombytter desværre ikke varer. Istedet vil vi bede dig om at lave en ny ordre og sende den uønskede pakke tilbage til os. Når vi har modtaget din pakke refunderer vi beløbet for vare(rne) til din konto. Bemærk venligst, at det i nogle tilfælde kan tage op til 28 dage for transaktionen at blive gennemført fra banken og til at beløbet bliver vist på din konto. Kontakt evt. din bank for yderligere detaljer i forhold til frigivelse af beløbet.

Nej. Vi tager kun imod forudbetalte pakker.